Stacja Kontroli Pojazdów czynna w poniedziałek i czwartek w godz. 7:00 - 16:00; wtorek, środa i piątek w godz. 7:00 - 15:00. Zapraszamy!
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

    Projekt Erasmus+ 2024/25

    Projekt Erasmus+ 2024/25

    Rekrutacja do Projektu „Praktyki zawodowe w Portugalii-paszportem do europejskiej kariery”

    Akcji A1. Mobilność osób uczących się i kadry w dziedzinie kształcenia zawodowego-
    projekty krótkoterminowe (KA122-VET) w roku 2024 r,.-

    Nr 2024-1-PL01-KA122-VET-000235189

    Projekt przewiduje organizację miesięcznych praktyk zawodowych dla
    24 uczniów klas III I IV technikum kształcących się w zawodach:
    technik mechanik, technik pojazdów samochodowych i technik fryzjer.
    Program stażu zagranicznego będzie zorganizowany w profesjonalnych
    przedsiębiorstwach zajmujących się działalnością związaną z kierunkiem
    kształcenia uczniów w Bradze,w Portugalii. Przewidziany termin
    stażu:22 IV-20 V 2025r.
    Nadrzędne cele projektu to umożliwienie uczniom podniesienia
    kwalifikacji zawodowych i kompetencji językowych w zakresie
    posługiwania się językiem angielskim a w szczególności językiem
    branżowym oraz zastosowanie i poszerzenie nabytej w szkole wiedzy i
    umiejętności w rzeczywistych warunkach pracy.
    Projekt zapewni skorzystanie z zawodowego doświadczenia partnera,
    a tym samym umożliwi poszerzenie wiedzy merytorycznej w zakresie
    funkcjonowania interesujących nas branż.

    Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału w
    projekcie.

    Koordynator Projektu
    Olga Kot

    Data dodania: 2024-09-25 10:05:21
    Data edycji: 2024-09-25 10:12:10
    Ilość wyświetleń: 295

    Kalendarz

    Bądź z nami
    Aktualności i informacje
    Biuletynu Informacji Publicznej
    Logo Facebook
    Facebook
    Biuletynu Informacji Publicznej